Tipul de informatii oferite telefonic

  • informații generale
  • informații personale

Nivelul de informații ce pot fi oferite despre un pacient:

INFORMATII GENERALE:

  • Programul de vizita al pacienților
  • Programul de audiente al conducerii spitalului
  • Serviciile spitalului
  • Telefonul serviciului de urgență

INFORMATII PERSONALE:

  • Dacă pacientul este internat in spital (dacă pacientul este externat se oferă doar informația că nu este internat în prezent!)
  • Compartimentul unde a fost / este internat pacientul
  • Rezerva unde este internat pacientul
  • Numele medicului curant
  • Numele asistentei coord. de compartiment
  • Numărul telefonic de interior al compartimentului sau se oferă legătura cu pacientul
  • Nu se oferă informații referitoare la data internării sau externării. Dacă necesită a se anunța familia sau aparținătorul despre data externării, spitalul va apela la numărul de telefon înscris pe FOCG – se evită astfel a se da informații care pot fi folosite în alte scopuri.

Medicul poate oferi informatii despre starea de sanatate a pacientilor, asistentii medicali despre ingrijirile acordate (nursing) si informatiile generale si personale mentionate la descrierea procedurii.