Obiective si programele sistemului de management

Obiectiv 1: Mentinerea/ reducerea reclamatiilor de la pacienti, legate de serviciile prestate

Se măsoară:

  • Ţintă: cazuri reclamatii referitoare la calitatea serviciilor „0”
  • Responsabil: toti sefii de compartimente
  • Termen: permanent
  • Resurse: resurse alocate pentru realizarea si monitorizarea realizarii serviciului
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 2: Depozitarea si transportul corespunzator al produselor (materiale sanitare, medicamente, sol. perfuzabile, etc.), diverse materiale

Se măsoară:

  • Ţintă: Produse neconforme (pe tipuri) rezultate in urma depozitarii inadecvate – 0
    Produse deteriorate in timpul transportului - 0
  • Responsabil: comp. aprovizionare, transport, achizitii
  • Termen: permanent
  • Resurse: umane (pentru depozitare si transport, spatii si mijloace de transport adecvate)
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 3: Constientizarea personalului asupra cerintelor de management al calitatii

Se măsoară:

  • Ţintă: realizare numar instruiri planificate (conform planului de instruire)
  • Responsabil: sefii de compartimente
  • Termen: periodic
  • Resurse: umane (pentru instruire)
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 4: Imbunatatirea sistemului de mangement prin implementarea ideilor de imbunatatire venite de la personal

Se măsoară:

  • Ţintă: cel putin 2 idei de imbunatatire pe an
  • Responsabil: RMC
  • Termen: permanent
  • Resurse: umane
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 5: Rezolvarea cu succes a tuturor litigiilor in care este implicata organizatia

Se măsoară:

  • Ţintă: litigii pierdute 0
  • Responsabil: consilier juridic
  • Termen: permanent
  • Resurse: timp alocat pentru studierea si analiza tuturor situatiilor litigioase
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 6: Gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli la nivelul organizatiei

Se măsoară:

  • Ţintă: incadrarea in fondurile primite
  • Responsabil: Director economic
  • Termen: permanent
  • Resurse: timp alocat unei analize si urmarire a fondurilor
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 7: Respectarea termenelor de plata a obligatiilor catre personalul incadrat si furnizori

Se măsoară:

  • Ţintă: incadrarea in BVC
  • Responsabil: Director economic
  • Termen: permanent
  • Resurse: fonduri banesti
  • Periodicitatea monitorizarii: semestrial

Obiectiv 8: Monitorizarea manipularii deseurilor periculoase

Se măsoară:

  • Ţintă: Cazuri accidente de munca - 0
    Respectarea legislatiei privind protectia muncii
  • Responsabil: sef administrativ
  • Termen: periodic
  • Resurse: umane (pentru instruire) si fonduri banesti (consumabile)
  • Periodicitatea monitorizarii: lunar

Obiectiv 9. Achizitionarea de aparatura medicala de performanta pentru procedurile medicale de recuperare medicala

Se măsoară:

  • Ţintă: achizitie aparatura medicala
  • Responsabil: Manager , Director economic si comp. achizitii
  • Termen: anual
  • Resurse: fonduri banesti
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 10: Achizitionarea produselor de calitate astfel incat sa asiguram satisfacerea nevoilor beneficiarilor.

Se măsoară:

  • Ţintă: Achizitie produse neconforme -0
    Achizitie produse insuficiente -0
  • Responsabil: comp. achizitii
  • Termen: permanent
  • Resurse: umane
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 11: Mentinerea acreditarii spitalului

Se măsoară:

  • Ţintă: spital acreditat
  • Responsabil: Comitetul Director, Biroul de management al calitatii si salariatii din cadrul spitalului
  • Termen: anual
  • Resurse: timp alocat si resurse
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 12: Mentinerea certificarii spitalului conform standardului SR EN ISO 9001:2015

Se măsoară:

  • Ţintă: Mentinerea certificarii
  • Responsabil: Comitetul director si RMC
  • Termen: anual
  • Resurse: timp alocat si resurse
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent

Obiectiv 13 : Mentinerea acreditarii RENAR la laboratorul de analize medicale

Se măsoară:

  • Ţintă: Mentinerea certificarii la laborator
  • Responsabil: Comitetul director si RMC
  • Termen: anual
  • Resurse: timp alocat si resurse
  • Periodicitatea monitorizarii: permanent